Gömlek Teknik Çizimi Nasıl Yapılır?-Online Video Eğitim Seti

gomlek

 

Bu eğitimde Adobe Illustrator programında moda tasarımına yönelik teknik gömlek çiziminin püf noktalarını uygulayarak öğreneceğiz. İlk olarak insan bedenindeki küp çizgileri, göğüs, bel, kalça hattı gibi detayları dirsek, bilek hizası gibi teknik detayları inceleyeceğiz. Ardından bir gömleğin yakasından başlayarak düğmelerine ve manşet ve dikiş çizgilerine kadar adım adım teknik çizimini yapacağız.

Eğitim başlığı altındaki uygulama dosyalarını bilgisayarınıza indirerek sizlerde teknik gömlek çizimini adım adım uygulayarak öğrenebilirsiniz.

VS Akademi ile iyi öğrenmeler.

www.vsakademi.com

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

